»Μεταβρεφικό (2 - 3 ετών)
»Μικρό Προνήπιο (3 - 4 ετών)
»Προνηπιακό (4 - 5 ετών)
» Νηπιαγωγείο (5 - 6 ετών)
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΕΓΑΖΟΜΕΝΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΤΣΙΓΚΟΛΕΛΕΤΑ-ΤΣΙΓΚΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑ
Κολοκοτρώνη 31 Ηράκλειο Αττικής
210 2842362 – 6972536920
Αριθμός αδείας: 138951/Ν1-13/10/2020
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2023– 2024
Email : This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Ιστοσελίδα: www.tsigoleleta.gr
Facebook : Παιδικός Σταθμός-Νηπιαγωγείο-Κέντρο Προσχολικής Αγωγής Τσιγκολελέτα
Στόχος και όραμα του σχολείου μας
Ο Σκοπός του νηπιαγωγείου είναι να δημιουργήσει σε όλα τα ανεξήγητα τα νήπια τις βάσεις πάνω στις εκείνες που θα χτίσουν τη μελλοντική τους μάθηση.
«Η θεμελίωση της προσωπικότητας του ανθρώπου χτίζεται από 0-5 χρονών» J.Piaget ( Ελβετός φιλόσοφος , φυσικός επιστήμονας και ψυχολόγος )
Το σύγχρονο νηπιαγωγείο προσφέρει κυρίως μαθησιακές εμπειρίες, που θα επιτρέψουν στα παιδιά, σε όποιο αναπτυξιακό και μαθησιακό στάδιο κι αν βρίσκονται να αναπτυχθούν ομαλά και ολόπλευρα, δηλ. σωματικά, συναισθηματικά, νοητικά και κοινωνικά και να θεμελιώσουν τις βάσεις πάνω στις εκείνες που θα οικοδομήσουν την εκπαιδευτική τους πορεία. Το νηπιαγωγείο προσφέρει πολυσήμαντες υπηρεσίες στα παιδιά και στις οικογένειες τους.
Καλωσόρισμα
Σας καλωσορίζουμε λοιπόν στο νηπιαγωγείο μας, ένα σχολείο που προσδοκούμε και ελπίζουμε να προκαλέσει κέφι, ένα σχολείο όπου η γνώση να αντιμετωπίζεται από τα παιδιά ως ανταπόκριση στις ανάγκες τους να γνωρίσουν καλύτερα τον κόσμο που τα περιβάλλει. Ένα σχολείο που τα παιδιά θα αγαπήσουν και την αγάπη τους αυτή θα μεταφέρουν και τους γονείς τους.
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ - ΩΡΑΡΙΟ
Έναρξη / λήξη μαθημάτων
Το σχολικό έτος των νηπιαγωγείων αρχίζει την 1η Σεπτεμβρίου και λήγει στις 31 Αυγούστου του επόμενου έτους. Το διδακτικό έτος αρχίζει την 1η Σεπτεμβρίου και λήγει στις 21 Ιουνίου του επόμενου έτους. Οι εκπαιδευτικές δραστηριότητες αρχίζουν στις 11 Σεπτεμβρίου και λήγουν στις 15 Ιουνίου του επόμενου έτους, ημέρα κατά την οποία χορηγούνται τα αναμνητικά στα νήπια. Όταν η 15η Ιουνίου είναι Σάββατο ή Κυριακή, οι εκπαιδευτικές δραστηριότητες κάνουν την προηγούμενη Παρασκευή.
Διδακτικό ωράριο
Η έναρξη, η λήξη, η διάρκεια μαθημάτων του βασικού υποχρεωτικού προγράμματος, τα διαλείμματα, ο χρόνος διδασκαλίας ανά διδακτική ώρα καθώς και η έναρξη και η λήξη του διδακτικού έτους καθορίζονται από τις κείμενες διατάξεις και αποφάσεις του ΥΠΑΙΘ.
Για το σχολικό έτος 2023-2024 το πρόγραμμα του σχολείου, διαμορφώνεται ως εξής:
Υποχρεωτικό πρόγραμμα και υποδοχή των μαθητών στο σχολείο: 8.15- 8:30. Λήξη υποχρεωτικού προγράμματος- αποχώρηση μαθητών: 13:00
Τα νηπιαγωγεία δεν λειτουργούν τις ακόλουθες ημέρες και περιόδους, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο π.δ. 79/2017 (ΦΕΚ 109/Α/2017):
- Σάββατα και τις Κυριακές
- 28η Οκτωβρίου (εθνική εορτή)
- 24 Δεκεμβρίου μέχρι και 7 Ιανουαρίου (διακοπές Χριστουγέννων)
- Καθαρά Δευτέρα
- 25η Μαρτίου (εθνική εορτή)
- από Μ. Δευτέρα μέχρι και την Παρασκευή της Διακαινησίμου (διακοπές Πάσχα)
- 1η Μαΐου
- Εορτή του Αγίου Πνεύματος
*Οι ημερομηνίες ανακοινώνονται και υπόκεινται σε τροποποιήσεις/εγκυκλίους από το Υπουργείο Παιδείας.
*Οι ενήλικες που συνοδεύουν τους μαθητές κατά την άφιξή τους, εισέρχονται μέσα στο χώρο του Νηπιαγωγείου και παραδίδουν τα παιδιά στη Νηπιαγωγό.
Ωρολόγιο Πρόγραμμα
Το Νηπιαγωγείο εφαρμόζει το Ωρολόγιο Πρόγραμμα, όπως αυτό ορίζεται από τις εγκυκλίους του ΥΠΑΙΘ και εξειδικεύεται από τον Σύλλογο Διδασκόντων με ευθύνη του Διευθυντή/της Διευθύντριας ή του Προϊστάμενου / Προϊσταμένης του Νηπιαγωγείου και υποβάλλεται προς έγκριση στον Προϊστάμενο/Προϊσταμένη εκπαιδευτικών θεμάτων της οικείας Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΑΣ
Το πρόγραμμά μας καλύπτει πλήρως την εκπαίδευση στην ελληνική γλώσσα και τη βιωματική εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας γι’ αυτές τις ηλικίες. Το πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου μας μέσα απ’ όλες τις παρεχόμενες δραστηριότητες έχει σαν βασικό σκοπό το παιδί, με οριοθετημένη για κάθε ηλικία κατεύθυνση και με βιωματικό τρόπο να αποδίδει έργο με βάση την διανοητική και όχι την χρονολογική του ηλικία. Περιλαμβάνει όσα προβλέπει το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού και είναι εμπλουτισμένο με επιπλέον δραστηριότητες όπως: Θεατρικό παιχνίδι, μουσική αγωγή, ψυχοκινητική αγωγή, χορό και μουσικοκινητική, χρήση Η/Υ ως μέσο αναζήτησης, προγραφικές και προαριθμητικές εργασίες. Η επεξεργασία των γνωστικών αντικειμένων γίνεται διαθεματικά με συνδυαστική χρήση της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας με άμεσες μορφές διδασκαλίας, σύμφωνα με τις αρχές που διέπουν το Δ.Ε.Π.Π.Σ. Η συνεργατική μάθηση είναι μια μορφή οργάνωσης του παιδαγωγικού και εκπαιδευτικού περιβάλλοντος, ένα σύστημα μεθόδων μάθησης, που επιτρέπει σε μικρές, ανομοιογενείς ομάδες παιδιών να επιτύχουν κοινούς στόχους και, καθώς εργάζονται μαζί, βελτιστοποιείται τόσο η μάθηση του καθενός, όσο και όλων των μελών της ομάδας. Προωθείται μέσα από τη διαθεματικότητα και τα σχέδια εργασίας (project), όπου τα παιδιά προσεγγίζουν την γνώση ολιστικά.
Οι σύγχρονες διδακτικές μέθοδοι, το πλούσιο εποπτικό και παιδαγωγικό υλικό, καθώς και η χρήση βοηθητικών μέσων διδασκαλίας και τεχνολογιών συμβάλλουν στην προώθηση της βιωματικής μάθησης και δημιουργικότητας των παιδιών. Όλα τα αναλώσιμα υλικά (χαρτιά, χαρτόνια, ξυλομπογιές, μαρκαδόροι, νερομπογιές, πλαστελίνες, ψαλίδια, κόλλες, κ.α.) που θα χρησιμοποιήσουν τα παιδιά κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους διατίθενται, εξ ολοκλήρου, από το Νηπιαγωγείο. Το παιδαγωγικό και το οικοδομικό υλικό που υπάρχει σε κάθε τμήμα του Νηπιαγωγείου επαρκεί πλήρως για την εκπαίδευση και την απασχόληση των παιδιών. Γι’ αυτό σας παρακαλούμε, όταν έρχονται τα παιδιά στο Νηπιαγωγείο, να μη φέρνουν μαζί τους παιχνίδια ή άλλα προσωπικά τους αντικείμενα.
ΤΜΗΜΑΤΑ
Το Νηπιαγωγείο μας είναι μονοθέσιο και αποτελείται από ένα μεικτό τμήμα. Ο ανώτερος αριθμός των νηπίων ανά Νηπιαγωγό σύμφωνα με την άδειά μας ορίζεται στα 19 νήπια. Φροντίζουμε όμως να μην ξεπερνά τον αριθμό των 15 νηπίων για την ορθότερη εκπαιδευτική διαδικασία.
Στο νηπιαγωγείο μας δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στη δημιουργία ενός αποτελεσματικού περιβάλλοντος μάθησης όπου τα παιδιά: Ø Γνωρίζουν τον εαυτό τους Ø Επικοινωνούν πολύπλευρα Ø Αναπτύσσουν κοινωνικές δεξιότητες Ø Πειραματίζονται Ø Επιλύουν προβλήματα Ø Συμμετέχουν ενεργητικάØ Αλληλεπιδρούν Ø Εμπλέκονται σε πλήθος βιωματικών, μαθητοκεντρικών και δημιουργικών δραστηριοτήτων
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΝΗΠΙΩΝ
Στο Νηπιαγωγείο εγγράφονται νήπια που συμπληρώνουν τη νόμιμη ηλικία. Η προσκόμιση των δικαιολογητικών για έγγραφη γίνεται από 1 μέχρι 15 Ιουνίου του προηγούμενου σχολικού έτους. Προσκόμιση δικαιολογητικών γίνεται και μετά την ημερομηνία αυτή, αν δεν έχει συμπληρωθεί ο προβλεπόμενος αριθμός νηπίων κατά τμήμα. Ειδικότερα οι εγγραφές γίνονται ύστερα από αίτηση των γονέων ή κηδεμόνων των μαθητών και σύμφωνα με τις οδηγίες που δίνονται με ανακοινώσεις του σχολείου και που σχετίζονται με τα νόμιμα δικαιολογητικά και τις οικονομικές υποχρεώσεις των γονέων (δίδακτρα, μεταφορά μαθητών,κ.λ.π.).
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Α) Πιστοποιητικό γέννησης Δήμου ή Κοινότητας για την εγγραφή του νηπίου στα οικεία μητρώα ή δημοτολόγια, στο οποίο αναγράφεται ολογράφως και αριθμητικώς η ημερομηνία γέννησης.
Β) Επίδειξη του βιβλιαρίου ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια και η οδοντολογική εξέταση.
Γ) Ατομικό δελτίο υγείας του νηπίου.
Δ) Αίτηση εγγραφής που συμπληρώνεται από τους γονείς με τα στοιχεία του νηπίου και των γονέων
ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
Η μεταφορά των παιδιών από την κατοικία τους στο Σχολείο, και αντίστροφα, γίνεται είτε με σχολικά λεωφορεία που πληρούν όλους τους όρους ασφαλείας, είτε με ευθύνη των γονέων. Αν χρειαστεί να παραλάβετε το παιδί σας από το Νηπιαγωγείο πριν από την καθορισμένη ώρα αναχώρησης, θα πρέπει να έχετε προηγουμένως ενημερώσει το σχολείο σχετικά. Όπως και στην περίπτωση που, για έκτακτο λόγο, επισκεφθείτε το Νηπιαγωγείο τις ώρες λειτουργίας του.
Η παράδοση και παραλαβή των παιδιών από τους γονείς γίνεται στην είσοδο του νηπιαγωγείου από το υπεύθυνο πρόσωπο και οι γονείς δεν εισέρχονται στις αίθουσες του σχολείου. Σας παρακαλούμε να τηρείτε σχολαστικά την ώρα προσέλευσης του παιδιού σας στο Σχολείο και την ώρα αναχώρησης του από αυτό, για να μη διαταράσσεται το πρόγραμμα δραστηριοτήτων του Νηπιαγωγείου.
Δρομολόγια
- Η μεταφορά των μαθητών προς και από το σχολείο με το σχολικό είναι προαιρετική.
- Στη διακίνηση των μαθητών τα λεωφορεία διαθέτουν απαραίτητα και συνοδό.
- Οι μαθητές δεν παραδίδονται σε κανέναν άλλο εκτός από τους γονείς ή πρόσωπα που έχουν υποδείξει οι γονείς εγγράφως μέσω email ή τηλεφωνικά. Τα άτομα που παραλαμβάνουν τους μαθητές ορίζονται από τους γονείς και πρέπει να έχουν μαζί την ταυτότητα τους στην αρχή του σχολικού έτους. Σε διαφορετική περίπτωση ο μαθητής επιστρέφει στο σχολείο.
- Για οποιαδήποτε αλλαγή δρομολογίου ή διαδικασίας παράδοσης/παραλαβής, ο γονέας/κηδεμόνας οφείλει να ενημερώνει τη Γραμματεία του σχολείου.
- Σε έκτακτες περιπτώσεις μη δυνατότητας εκτέλεσης των δρομολογίων (βλάβη σχολικού, καιρικές συνθήκες) οι γονείς ενημερώνονται εγκαίρως για την παράδοση/παραλαβή των μαθητών με ιδιωτικό μέσο.
HΛΙΚΙΑ ΦΟΙΤΗΣΗΣ- ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΦΟΙΤΗΣΗ
Στο Νηπιαγωγείο φοιτούν δυο ηλικίες νηπίων. Η πρώτη ηλικία (νήπια) περιλαμβάνει τα νήπια, τα οποία τις 31 Δεκεμβρίου του έτους έγγραφης συμπληρώνουν ηλικία πέντε (5) ετών. Η δεύτερη ηλικία (προνήπια) περιλαμβάνει τα νήπια, τα οποία στις 31 Δεκεμβρίου του έτους έγγραφης συμπληρώνουν ηλικία τεσσάρων (4) ετών.
Η φοίτηση των νηπίων στα Νηπιαγωγεία είναι υποχρεωτική και εποπτεύεται από την Νηπιαγωγό/Προϊσταμένη της τάξης, η οποία καταγράφει τις καθημερινές απουσίες και τις καταχωρεί στο πληροφοριακό σύστημα του ΥΠΑΙΘ. Η ελλιπής φοίτηση και μάλιστα χωρίς σοβαρό λόγο, δυσχεραίνει τόσο το σχολικό έργο όσο και την πρόοδο των μαθητών. Την ουσιαστική αλλά και την τυπική ευθύνη απέναντι στο σχολείο και την πολιτεία για τη φοίτηση των μαθητών, φέρουν κατά το νόμο οι γονείς.
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΦΟΙΤΗΣΗΣ
Νήπια, τα οποία για σοβαρούς οικογενειακούς λόγους καθώς και για λόγους υγείας που πιστοποιούνται με βεβαίωση ιατροπαιδαγωγικής υπηρεσίας ή κρατικού θεραπευτηρίου δεν μπορούν να παρακολουθήσουν την Α’ τάξη του δημοτικού, παραμένουν για μια ακόμη χρονιά στο νηπιαγωγείο, ύστερα από δήλωση του γονέα. Επανάληψη φοίτησης στο νηπιαγωγείο για ένα έτος γίνεται ακόμη όταν διαπιστώνεται από ιατροπαιδαγωγική υπηρεσία η το σχολικό σύμβουλο προσχολικής αγωγής ότι το νήπιο παρουσιάζει σοβαρές δυσκολίες για να παρακολουθήσει τα μαθήματα της Α’ τάξης του δημοτικού και εφόσον οι γονείς το επιθυμούν.
Έκτακτες συνθήκες
Η λειτουργία του Νηπιαγωγείου δύναται να ανασταλεί προσωρινά με απόφαση της αρμόδιας Διεύθυνσης του Υπουργείου Παιδείας, όταν συντρέχουν εντελώς εξαιρετικοί λόγοι που εγκυμονούν κινδύνους και σύμφωνα με απόφαση των αρμοδίων οργάνων ή για οποιουσδήποτε άλλους λόγους εκτάκτου ανάγκης με γνώμονα την ασφάλεια των μαθητών. Οι γονείς ενημερώνονται από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και από το σχολείο.
Εκπαιδευτικές επισκέψεις - εκδρομές
- Κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς πραγματοποιούνται εκπαιδευτικές επισκέψεις και εκδρομές στο πλαίσιο της διαθεματικής προσέγγισης (μουσεία, θέατρα, πολιτιστικοί χώροι, πάρκα) με στόχο την καλλιέργεια της προσωπικότητας των μαθητών μας.
- Οι γονείς ενημερώνονται για αυτές εγκαίρως από το σχολείο με τα μηνιαίες γραπτές ανακοινώσεις
- Απαραίτητη προϋπόθεση για τη συμμετοχή του μαθητή σε αυτές είναι η έγγραφη συναίνεση του γονέα που δίνεται κατά την αρχή του σχολικού έτους.
- Οι εκπαιδευτικές επισκέψεις ή εκδρομές είναι σημαντικό μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας, εάν όμως κάποιος γονέας για σοβαρό λόγο δεν επιθυμεί τη συμμετοχή του μαθητή σε κάποια εκπαιδευτική επίσκεψη ή εκδρομή, οφείλει να ενημερώσει εγκαίρως τη διεύθυνση του σχολείου. Στην περίπτωση αυτή ο μαθητής δεν θα προσέρχεται στο σχολείο.
- Είναι απαραίτητη η έγκαιρη προσέλευση των μαθητών κατά την ημέρα της προγραμματισμένης επίσκεψης για λόγους σωστής προετοιμασίας των μαθητών και προγραμματισμού. Σε περίπτωση μη έγκαιρης προσέλευσής του κατά την ημέρα της προγραμματισμένης επίσκεψης το σχολείο δεν αναμένει προς σεβασμό των υπολοίπων μαθητών και του σχολικού προγράμματος.
- Για τη συμμετοχή των μαθητών στις εκπαιδευτικές επισκέψεις και εκδρομές οι γονείς επιβαρύνονται με το ποσό εισόδου του προγράμματος.
ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
Οι γιορτές στο νηπιαγωγείο είναι περισσότερο ή λιγότερο ανοιχτές εκδηλώσεις που διοργανώνονται είτε με την ευκαιρία μιας γιορτής (π.χ. η γιορτή των Χριστουγέννων) είτε ενός σημαντικού για τη σχολική ζωή γεγονότος (π.χ. η γιορτή για το τέλος της χρονιάς). - 11 - Η προετοιμασία των γιορτών δεν αποκομίζεται από την καθημερινή παιδαγωγική εργασία στο νηπιαγωγείο, αντίθετα αποτελεί μέρος και συνεχίζει. Κατά την προετοιμασία των εορτών η έμφαση δίνεται στη διαδικασία, κατά την οποία λειτουργεί και διατηρείται το ενδιαφέρον για τα παιδιά. Παράλληλα δίνονται για δημιουργική έκφραση και ενίσχυση της αυτοεικόνας τους με στόχο το τελικό αποτέλεσμα να ανταποκριθεί στις δυνατότητες και τα ενδιαφέροντά τους. Κάθε παιδί, αν θέλει μπορεί να εορτάσει τα γενέθλια ή την ονομαστική του εορτή στην τάξη, μαζί με τους συμμαθητές και τις συμμαθητές του. Μπορεί να φέρει τούρτα ή γλυκά στο Νηπιαγωγείο .
Στο τέλος κάθε σχολικής χρονιάς προβλέπεται η οργάνωση αθλητικών, μουσικών και εκδηλώσεων, που είναι απλές, καλά επιλεγμένες και εντάσσονται στην όλη εργασία του σχολείου.
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
Επειδή η σχολική επιτυχία η αποτυχία αποτελεί προϊόν αλληλεπίδρασης των οικογενειακών αναπαραστάσεων και της σχολικής ζωής σε μια δεδομένη στιγμή, γίνεται φανερό πόσο άρρηκτα στενή είναι η σχέση της οικογένειας και του σχολείου. Λαμβάνοντας λοιπόν ότι τα πρώτα βήματα του παιδιού στο σχολικό περιβάλλον είναι η αρχή για τη μετέπειτα ζωή του, θεωρεί ότι χρειάζεται τη συνεργασία των γονέων καθ' όλη τη διάρκεια του παιδιού του, πάντοτε με άξονα την από την παιδαγωγική φιλοσοφία. Το σχολείο προσαρμόζεται στις ανάγκες των γονιών στον τομέα της επικοινωνίας και προσφέρει τη δυνατότητα συχνών επαφών μεταξύ νηπιαγωγών και γονέων. Εξασφαλίζεται έτσι η σωστή συνεργασία ανάμεσα στους γονείς και την παιδαγωγό για την ομαλή εκπαιδευτική και ψυχολογική εξέλιξη του παιδιού. Σας συνιστούμε να ανταποκριθείτε στις προσκλήσεις του Νηπιαγωγείου και να συμμετέχετε στις συναντήσεις γονέων και νηπιαγωγών που σας γνωστοποιούν έγκαιρα, σχετικά με ενημερωτικά σημειώματα.
Η επικοινωνία σας με τη νηπιαγωγό του παιδιού σας είναι, προκειμένου να ενημερώσετε για την πρόοδό του. Εκτός από τις απογευματινές συγκεντρώσεις για τις άλλες που θα ενημερώσετε με τις σχετικές κοινοποιήσεις κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, υπάρχει και η δυνατότητα να έχετε τηλεφωνική ή προσωπική επικοινωνία σε καθημερινό χρόνο με τις υπεύθυνες παιδαγωγούς κάθε τμήματος. Οποιαδήποτε δυσκολία υπάρχει που να αφορά στο παιδί σας μη συζητήσετε με το αρμόδιο εκπαιδευτικό προσωπικό. Αν κρίνετε ότι, για κάποιον σοβαρό λόγο, πρέπει να συναντήσετε το παιδί σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το σχολείο και να ζητήσετε να ορίσετε την ημέρα και την ώρα συνάντησης μαζί της. Από την πείρα μας γνωρίζουμε ότι οι επισκέψεις των γονέων, κατά τις ώρες λειτουργίας του Νηπιαγωγείου, δε συμβάλλουν στη γρήγορη και ομαλή προσαρμογή του παιδιού τους στο σχολικό περιβάλλον. Σας παρακαλούμε, αν δεν υπάρχει ιδιαίτερος λόγος, να αποφεύγετε τις επισκέψεις κατά τις ώρες λειτουργίας του Νηπιαγωγείου, γιατί προκαλούν προβλήματα στα παιδιά.
Αποδοχή αιτήματος
- Ο Σκοπός του είναι να δημιουργήσει ένα οργανωμένο περιβάλλον και να κωδικοποιήσει τους κανόνες λειτουργίας του σύμφωνα με τη φιλοσοφία και την αποστολή του. Για αυτό κρίνεται σημαντική η συνεργασία των γονέων, ώστε στην εκπαιδευτική-παιδαγωγική πολιτική του να επιτύχει τα επιδιωκόμενα αποτελέσματα.
- Η τήρηση των κανόνων του σχολείου αποτελεί προϋπόθεση για την εύρυθμη λειτουργία του και την εκπλήρωση της αποστολής του και συντάσσεται συμφώνα με τα οριζόμενα στο π.δ. 79/2017 (ΦΕΚ 109/Α/2017).
- Η εγγραφή των μαθητών στο Νηπιαγωγείο μας αποτελεί έγγραφη δήλωση και πλήρη αποδοχή του Κανονισμού λειτουργίας, όπως προβλέπεται στο αρ. 11 του Ν. 682/1977.
- Το σχολείο διατηρεί το δικαίωμα να συμπληρώσει/τροποποιήσει τους όρους της εφαρμογής, εφόσον κριθεί σκόπιμο.
Η Υπεύθυνη Η Προϊσταμένη
Τσίγκου Ολυμπία Μαλλίδου Μαριάννα